❀ ◕ ‿ ◕ نی نی شیطون ◕ ‿ ◕ ❀

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 11:16
ممنونم خیلی عالی بود
خاله مینا
25 فروردین 93 13:51
وای من به این فیلا میگفتم دیلیلینگ این کارتون مورچه خورو هم دوس نداشتم اصلا عاشق این چرخ فلکا بودم ولی زمان ما قیمتش شده بود 50تومن ازاین لیوانا و جامدادیا وپاک کناهم داشتم دوچرخمم ازاین مهره ها داشت
مهدیه
26 فروردین 93 18:48
من!!!!!!!!!!!!
صرافی مرکزی
27 فروردین 93 16:58
سلام وبتون زیبا بود.به ماهم لطفا سر بزنید.منتظر حضور پر مهرتون هستیم
حامده(مامان امیرمحمد)
29 فروردین 93 11:46
سلام روز زن ومادر رابه شما تبریک میگم
مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 17:53
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
باران
3 اردیبهشت 93 13:11
سلام در سايت باشگاه ماداران عضو بشن دکتراي متخصص و فوق تخصص داره در زمينه هاي زنان و نازائي پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... دکتران اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن.فقط کافيست به اين لينک داده شده بريد http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کنيد و سوال خود رو از دکتر مربوطه بپرسين.
مامان یسنا
3 اردیبهشت 93 13:47
چرا نمیشه رو پست بالا نظر گذاشت عایا؟؟؟؟
مامان مهربون (چراغ خواب شلمن)
3 اردیبهشت 93 19:35
سلام عزیزم.خوبی؟ چقدر وبلاگ باحال و زیبایی داری.واقعا خوشم اومد . . . وبلاگ منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم اینجوری باهم میتونیم بازدید زیادی داشته باشیم عزیزدلم. عنوان وبلاگم : "نمایندگی چراغ خواب موزیکال شلمن" لینک وبلاگم هست http://shellman.niniweblog.com
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 1:27
براستی چرا نمیشه عایا
مامان مهيار
4 اردیبهشت 93 3:00
سللللللللللام وب جالبي دارين خيلي خوشم اومد مرررررسي...سال جديدهم مبارك. ممنون كه به ما سر زديد و ببخشيد كه من دير اومدماز آشناييتون خوشبختم
مامان مهيار
4 اردیبهشت 93 3:01
آها راستي من يادمه
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 23:16
خیلی خوب.البته بعضیاش هنوزم هست.مثل اون چرخ وفلکه
ایـلـیـا جـون
9 اردیبهشت 93 22:51
اه ایول من کامل یادمه واقعا عجب دورانی بودا ، اون فیله رو خیلی دوست داشتم و همیشه سوار میشدم اما از اون چرخ و فلکه زیاد خوشم نمی اومد چون همش کج میشد از اون لیوانا هم هنوز یه دونه به عنوان یادگاری از دوران ابتدایی دارم اون رنگی ها هم که اسمشو نمیدونم چیه همش می خریدم و تن دوچرخم وصل میکردم واقعا مرسی یاد آوری دوست داشتنی بود
فاطمه
2 خرداد 93 11:29
خیلی خوب بود