❀ ◕ ‿ ◕ نی نی شیطون ◕ ‿ ◕ ❀

نظرات (13)

مامان امیرصدرا
4 خرداد 93 15:19
چه عکس های قدیمی یادش به خیر خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامانِ یسنا
5 خرداد 93 13:20
یااااااااااااااااااااااااادددددددددددددددددددش بخیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر. چقد خوب بود اون دوران من هنوزم چن تا این نوارا دارم یادگاری. یادش بخیر با خودکار میچرخوندیم
مامان سروش
5 خرداد 93 15:33
آخی یادش به خیر....وبت خیلی قشنگه
حامده(مامان امیر محمد)
9 خرداد 93 17:13
چه دوران خوبی بود یادش به خیر خیلی قشنگ بود ماروبردید به اون دوران
مامان دلنیا
17 خرداد 93 17:37
یادش بخیر. پست قشنگیه
بابا و مامان
18 تیر 93 12:29
عالی بود
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
28 تیر 93 0:17
دیشب داشتیم ماه عسل میدیدیم یه دفعه مامانم برگشت گفت اگه احسان بیاد خواستگاریت من تو رو بهش میدم... مادره دیگه ارزو داره وگرنه من که اصن راضی نیستم فقط از خدا میخام ارزوی مادرو براورد کنه...خخخخخخخخخخححخ
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 18:57
مورد داشتیم دختره از خدا خواسته پرونده اعمالش صورتی باشه:"/
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 19:00
من هروقت کسی زنگ در حیاط رو میزنه فوری چادر سرم میکنم میرم درو باز میکنم یه بار شوهر ما شلوارک پوشیده بود زنگ درو زدن خواست بره باز کنه شلوارشو پیدا نمیکرد دخترم فوری رفت چادر منو آورد گفت بابا بپوش !!!! حالا هی بگین دهه هشتادیا گودزیلان والا دختر ما که مثل خود ما سادست
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 19:01
اهل دلی میگفت ۰۰۰۰۰۰!!
تاريخ تولدت مهم نيست، تاريخ تبلورت مهمه، اهل كجا بودنت مهم نيست،اهل و بجا بودنت مهمه،منطقه زندگيت مهم نيست،منطق زندگيت مهمه، و...درود بررفقايى كه دعا دارند و ادعا ندارند،نيايش دارند و نمايش ندارند،حيادارند و ريا ندارند،
رسم دارند و اسم ندارند
ایـلـیـا جون
28 مرداد 93 20:43
اه یادش بخیر من همشو یادمه واقعا عجب دورانی بودا
مامان علیرضا
29 مرداد 93 17:19
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان هستی
15 شهریور 93 10:04